Σχολή χορού "Μυρτώ Κανέλλου"

Σχολή χορού "Μυρτώ Κανέλλου"
Μαρκόπουλο Αττικής

Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Ο Βασίλης απαντά !

Ζήλια
Καταρχην ευχαριστώ για την δημοσίευση στο blog σου, το σκηνικό δεν με επηρέασε ιδιαίτερα απλά με άφησε με ένα μεγάλο ερωτηματικό και με κάλυψες υπερβολικά πολύ πιστεύω, ευχαριστώ..Περιμένω να δώ το αρθράκι σου για τη ζήλεια γιατί βλέπω οτι έχεις πολύ ενδιαφέρον απόψεις όσον αφορά αυτα τα θέματα, θα μου πείς ''Τι στο διάολο μπρίκια κολλάμε?'' αλλά ντάξ.. Αυτο που είπες για το προσωπικό χώρο σε ένα δεσμό και όταν το αποκτούν απαιτούν από τον άλλον να θεωρεί επικίνδυνες τις δύο διαστάσεις μου έκατσε πιο πολύ από όλα, παίζει να το έθεσες όσο καλύτερα γίνεται..(By the way δεν φτάνω τα 19 ακόμα δυστυχώς αλλά δε γαμιέται:P) Ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου αν και είμαι από τη φύση μου ηττοπαθης..
(Φταλέ δεν παίζουν για τσιγάρα πόσο μάλλον για προφυλακτικά, γαμώτο!)
Μία ερώτηση είσαι ψυχολόγος?:P Επειδή είμαι και εγώ κάτι ψιλά στις ψυχολογικές φάσεις αλλά δεν είμαι διαβασμένος ξέρεις λειτουργώ με ένστικτο αλλά ώς τώρα βοηθάω φίλους και έτσι που έχουν πρόβλημα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου