Σχολή χορού "Μυρτώ Κανέλλου"

Σχολή χορού "Μυρτώ Κανέλλου"
Μαρκόπουλο Αττικής

Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

Προβληματισμοί? Δεν ξέρω..

Καλησπέρα Αφροδίτη Βασσίλης από Αθήνα, ενηλικιώθηκα και όπως όλοι οι έφηβοι αναπτύσσουν τους δικούς τους προβληματισμούς γύρω από αυτο που ονομάζουμε έρωτα, σεξ, πάθος, whateva!
Βασικά έχω κάποιες ερωτήσεις, γιατί εσείς οι γυναίκες θεωρείτε πως η ζήλεια συμπίπτει με το ενδιαφέρον? Ποτέ δεν το κατάλαβα αυτο! Τα είχα με μια κοπέλα 2 χρόνια, 16 χρονών αυτη, η κατάστα όμως δεν επέτρεπε να βλεπόμαστε συχνά, βλέπεις έμενε μακριά, anyways έκανα το παν δε πα να είχα δουλειές, προβλήματα στο σπίτι, κατάφερνα και την έβλεπα 2-3 φορές την εβδομάδα, αυτο που μας χώρισε ήταν οτι δεν ζηλεύω! Παρόλο που έμενε μακριά εγώ την εμπιστευόμουν και πίστευα πως όσο σωστά της φερόμουν θα μου φερόταν κι αυτη σωστά.. Ξαφνικά τους τελευταίους μήνες άρχισε να μου δημιουργεί σκηνικά σε φάση ''Και που ξέρω εγώ τι κάνεις εκεί που μένεις??'', εγώ υποπτεύθηκα ψιλό οτι έπαιζε με άλλον αλλά έχω μάθει να είμαι χαλαρός απόλυτα και να μην εκνευρίζομαι..αυτο συνεχίστηκε για περίπου 2 μήνες και στο τέλος τσακωθήκαμε επειδή εγώ δεν μπόρεσα να ζηλέψω! Αυτη την επόμενη μέρα τα έφτιαξε με άλλον..
Η ερωτηση μου σε όλο αυτο είναι αν το οτι δεν ζηλεύω ήταν αφορμή για να χωρίσουμε ή αν όντως το ένιωθε και είχε ξενερώσει, αν μπορείς να δώσεις τη γνώμη σου θα με φωτίσεις γιατί δεν είναι η πρώτη φορά που δέχομαι αυτο το παράπονο..
Η άλλη ερώτηση είναι αν τελικά γίνεται να κρατήσεις σχέση με μεγάλη απόσταση Αθήνα-Θεσαλλονίκη πχ..
Χαιρετίσματα και φιλιά από μένα

1 σχόλιο:

  1. Βασίλη μου γεια σου . Το mail σου με στεναχώρησε , γιατί ένα από τα θέματα που θίγεις είναι η ζήλεια .Πολλοί προσπάθησαν να εξηγήσουν αυτό το ανθρώπινο συναίσθημα . Εγώ προσωπικά το θεωρώ άνευ ουσίας και σημασίας , άρα κακώς υπάρχει μέσα σε μια σχέση .Μόνο στις παλιές ελληνικές ταινίες έχω δει να κάνει καλό σε μια σχέση , ένα δεσμό . Η ζήλεια ακούγεται στα αυτιά μου σαν ιδιοκτησιακό καθεστώς . Δηλαδή κάτι σαν το ψυγείο μου , το φορτηγό μου , το κράνος μου....η δικιά μου , ο γκόμενος μου , ο άντρας μου .Όλοι ζητάνε χώρο και δικό τους χρόνο σε ένα δεσμό και όταν το αποκτούν απαιτούν από τον άλλον να θεωρεί επικίνδυνες αυτές τις δύο "διαστάσεις" Στην ουσία ζητάνε από τον άνθρωπο τους να μην τους έχει εμπιστοσύνη . Στο θέμα ζήλεια θα αναφερθώ σε ξεχωριστό άρθρο. Νομίζω ότι το ένστικτό σου έπεσε διάνα . Η κοπελιά είχε ετοιμάσει αντικαταστάτη και σε βασάνιζε χωρίς λόγο . Όσο για την απόσταση , σίγουρα είναι ένας αρνητικός παράγοντας . Συνήθως φέρνει χωρισμό . Είχες πολλά αρνητικά για να μην ρολάρει αυτή η σχέση . Αλλά γιατί να ρολάρει ; Είσαι περίπου 19 ετών , με άπειρες δυνατότητες για γνωριμίες , όπως και να είσαι από πλευράς εμφάνισης . Έχεις όμως ένα πολύ δυνατό σημείο ...το μυαλό σου . Οι σκέψεις και τα συμπεράσματα που πηγάζουν από το mail σου μου δίνουν να καταλάβω ότι θα βρεις πολλά κορίτσια αλλά και γυναίκες που θα συμφωνούν μαζί σου . Συνέχισε έτσι και μη βιάζεσαι ακόμη για σοβαρούς δεσμούς . Μη ξεχνάς όμως ποτέ, ότι πάντα σε μια τσέπη πρέπει να υπάρχει προφυλακτικό και να το χρησιμοποιείς .Πάντα με κράνος στη μάχη . Περιμένω νέα σου αλλά και τις αντιρρήσεις σου ,σ' αυτά που σου είπα . Πάρα μα πάρα πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή