Σχολή χορού "Μυρτώ Κανέλλου"

Σχολή χορού "Μυρτώ Κανέλλου"
Μαρκόπουλο Αττικής

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Γράμμα από την Αφροδίτη.

Γεια σας καλά μου φιλαράκια . Κάθε μέρα πριν πάω στο γραφείο ανοίγω για λίγο τον υπολογιστή μου στο σπίτι , έτσι για να προετοιμαστώ για την ημέρα μου . Σήμερα έμεινα άφωνη . Δεν πίστευα στα μάτια μου . Τα mail σας είχαν κατακλύσει την οθόνη μου . Να είστε καλά για τα καλά σας λόγια . Δύο ημερών blog δεν πίστευα ότι θα είχε τέτοια απήχηση . Αυτό μας δημιουργεί ένα μικρό προβληματάκι , αλλά θα το φτιάξουμε ...μην ανησυχείτε . Λίγη υπομονή και όλα τα mail σας θα απαντηθούν . Επίσης θα ήθελα τη συμμετοχή σας και στα γράμματα των άλλων . ΠΡΟΣΟΧΗ όμως , δέν θέλω κακές λέξεις , κακές εκφράσεις και ειρωνικά σχόλια . Σκεφτείτε  ότι η άποψη σας μπορεί να επηρεάσει πάρα πολύ τον άλλο που έχει πρόβλημα . Αυτά τα λίγα προς το παρών . Θα τα λέμε συνέχεια . Πολλά φιλάκια Αφροδίτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου