Σχολή χορού "Μυρτώ Κανέλλου"

Σχολή χορού "Μυρτώ Κανέλλου"
Μαρκόπουλο Αττικής

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

O χωρισμός πονάει πολύ και τον άντρα .

Αφροδίτη γεια σου . Με λένε Κώστα και είμαι 44 χρονών . Πριν 3 μήνες η γυναίκα μου (40 χρονών)  μου ανακοίνωσε ότι θέλει διαζύγιο και ότι ο λόγος είναι ότι είναι ερωτευμένη και έχει δεσμό με ένα κατά πολύ νεώτερο της . Προσπάθησα να συζητήσω μαζί της αλλά εκείνη δεν είχε καμία τέτοια διάθεση . Έτσι λοιπόν μετά από 22 χρόνια γάμου ( τα μισά της ζωής μου ) βρέθηκα  πάλι μόνος . Πονάω πολύ . Είμαι σίγουρος ότι έχω κάνει πολλά λάθη και σίγουρα δέν θα είμαι και ο πιο εύκολος άνθρωπος στο κόσμο . Δέν πήγα όμως με άλλη γυναίκα όλα αυτά τα χρόνια , όχι γιατί δέ το σκέφτηκα αλλά γιατί είχα πάντα στο μυαλό μου ότι με τη γυναίκα που θα παντρευτώ θα μείνω για πάντα μαζί της . Λόγω προβλήματος τής γυναίκας μου  δεν κάναμε και παιδιά .  Η μοναξιά μου είναι τεράστια .  Οι φίλοι μου είναι όλοι χωρισμένοι και το διασκεδάζουν χωρίς κανένα πρόβλημα , λέγοντας μου οι υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές....  Εγώ όμως εκτός του ότι αγαπώ τη γυναίκα μου , δέν τη βρίσκω στο ποτό ,στο ξενύχτι και στο γκομενηλίκι . Είμαι άνθρωπος τού σπιτιού . Η ζωή μου έχει χάσει το νόημα της  . Δέν σου γράφω για να βρώ παρηγοριά τόσο , όσο για να  τα πώ σε κάποιον που θα με καταλάβει . Ξέρω ότι δέν είναι εύκολο να απαντάς σε όλους .Παρ όλα αυτά σε ευχαριστώ ακόμα και μόνο που θα διαβάσεις το mail μου . Φιλικούς χαιρετισμούς Κώστας .

1 σχόλιο:

  1. Φίλε Κώστα γειά σου,

    αν και νεαρότερος από εσένα, έχω περάσει κι εγώ ένα δύσκολο χωρισμό. Από τα λεγόμενά σου μου φαίνεται ότι είσαι στο στάδιο "κατάθλιψη" από τα πέντε στάδια της θλίψης. (Σχετικό άρθρο στη Βικιπαίδεια)

    Αν όντως ισχύει αυτό σημαίνει ότι έχεις πίσω σου τα υπόλοιπα, την άρνηση, τον θυμό, την διαπραγμάτευση, και μπροστά σου μόνο την αποδοχή, (και αναγέννηση).

    Στα σαραντα-τέσσερά σου παραμένεις νέος, με αρκετές ευκαιρίες να γνωρίσες άτομα στην ηλικία σου που ψάχνουν ό,τι κι εσύ, ένα άτομο με το οποίο θα μοιραστούν μια ήσυχη και ευτυχισμένη ζωή. Οπότε μην απογοητεύεσαι και μην απελπίζεσαι, όντως υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές και αρκετές από αυτές φτιάχνουν πορτοκάλια ακριβώς όπως σου αρέσουν.

    Αν φυσικά θέλεις κάτι για να ξεχάσεις τον πόνο σου, δες τον εαυτό σου σαν το δώρο που θα κάνεις στη μελλοντική σου σύντροφο και κανε ολα τα "μαστορεματα" που ηθελες αλλα δεν αποφασιζες να κανεις. Μαθε χορο, μουσικη, μια ξενη γλωσσα, αρχισε γυμναστηριο, χασε κιλα, παρε κιλα, γενικως κανε πραγματα που παντα ηθελες να κανεις, που σε γεμιζουν και που δεν εβρισκες πριν τον χρονο. Φυσικα ο σκοπος ειναι και να ερθεις σε επαφη με πολλα ατομα με παρομοια γουστα με τα δικα σου, αυξανοντας τον κοινωνικο σου κυκλο και μαζι τις πιθανοτητες σου να γνωρισεις το αυριανο σου ταιρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή