Σχολή χορού "Μυρτώ Κανέλλου"

Σχολή χορού "Μυρτώ Κανέλλου"
Μαρκόπουλο Αττικής

Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Μαύρες διακοπές .

Αφροδίτη καλησπέρα.Το όνομα μου είναι Κάτια και είμαι 30 χρονών.Πριν από ένα μήνα άρχισε το δράμα μου.Είχα μια σχέση που μέτραγε 4 χρόνια,όλα πήγαιναν καλά ,είχα ότι ήθελα από μία σχέση.Όλα τα προηγούμενα χρόνια πηγαίναμε διακοπές μαζί. Φέτος όμως εγώ θα έπαιρνα άδεια μία εβδομάδα αργότερα από εκείνον.Όταν το έμαθα είπα εντάξει μία εβδομάδα λιγότερη ξεκούραση,εκείνος το πήρε χαλαρά,μάλιστα δεν έχασε την ευκαιρία και μου πρότεινε  να πάει πρώτα εκείνος για να βρει και δωμάτιο,γιατί ήταν Αύγουστος  και θα ήταν δύσκολο να βρούμε.Δεν μου άρεσε η ιδέα αλλά δέχτηκα. Εκείνος έφυγε , με έπαιρνε τηλέφωνο , μου έλεγε πώς του λείπω και πώς ανυπομονούσε να πάω και εγώ . Από την άλλη εγώ δεν  μπορούσα να δεχτώ το πόσο γρήγορα και εύκολα αποφάσισε να πάει μόνος,έτσι παρακάλεσα τούς εργοδότες μου να μου δώσουν άδεια λίγες μέρες νωρίτερα.Τελικά τα κατάφερα,δέν έχασα χρόνο ετοίμασα τα πράγματα μου και πήρα  το πλοίο για Κρήτη ,  δίχως να του το πω. Όταν έφτασα πήγα στο ξενοδοχείο,εκείνος δεν ήταν εκεί , ανέβηκα στο δωμάτιο να τον περιμένω.Ύστερα από δύο ώρες αναμονής άκουσα την πόρτα να ανοίγει  , πετάχτηκα όλο χαρά να πάω να τον αγκαλιάσω.  Όταν τον είδα πάγωσα, έχασα την γη κάτω από τα πόδια μου...δεν ήταν μόνος , ήταν με την καλλίτερη μου φίλη ! Τους άφησα και έφυγα ,  έχω να τον δω από τότε. Τον αγαπάω ακόμα, δεν ξέρω τι να κάνω. Χρειάζομαι την συμβουλή σου.

1 σχόλιο:

  1. Καλή μου φίλη . Ειλικρινά , σου λέω ότι δέν θα ήθελες να προχωρήσει η σχέση και να κάνεις παιδιά μαζί του .Αν τον αγαπάς , αγαπάς ένα βλάκα . Αν έκανε τόσα λάθη και τον έπιασες έτσι εύκολα τότε σε βοήθησε ο καλός Θεούλης !!! Εκτός από βλάκας είναι και τσιγκούνης γιατί θα μπορούσε να νοικιάσει κάπου αλλού για να πάει με τη γκόμενα .Και μετά μια βδομάδα να πήγαινες , άνετα μπορούσες να το καταλάβεις πιθανόν από άλλο ένοικο του ξενοδοχείου η από κάποιον υπάλληλο . Δεν μου γράφεις αν προσπάθησε να έλθει σε επαφή μαζί σου. Στείλε μου πιο πολλές λεπτομέρειες και θα τα ξαναπούμε . Φιλάκια και μήν στεναχωριέσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή