Σχολή χορού "Μυρτώ Κανέλλου"

Σχολή χορού "Μυρτώ Κανέλλου"
Μαρκόπουλο Αττικής

Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Στο sex επιτρέπεται αυτό...που θέλουν και οι δυό !

Έχοντας διαβάσει όλα σου τα άρθρα στο περιοδικό αποφάσισα να σε ακολουθήσω και εδώ. Το όνομα μου είναι Δέσποινα  και είμαι 32 χρονών . Εδώ και ένα χρόνο έχω ένα πολύ σοβαρό δεσμό με ένα εξαίρετο άνθρωπο . Έχουμε μάλιστα προγραμματίσει και γάμο σε 6 μήνες . Το sex  με τον "άντρα" μου , θα έλεγα , ότι είναι ότι καλλίτερο έχω γνωρίσει . Δύο μήνες τώρα  όμως μου έχει ζητήσει να κάνουμε πρωκτικό sex . Εγώ δέν μπορώ ούτε να το διανοηθώ . Το θεωρώ ανωμαλία . Από την άλλη είναι η πρώτη φορά που μου ζητάει κάτι σ' αυτό το θέμα . Στεναχωριέμαι που του το αρνούμαι  Θα ήθελα σε παρακαλώ να μου απαντήσεις οπωσδήποτε . Επειδή πιστεύω ότι και πολλές άλλες γυναίκες έχουν το ίδιο πρόβλημα , αν θες δημοσίευσε το mail μου για να δω και άλλες γνώμες. Σου είμαι υποχρεωμένη εκ των προτέρων.

1 σχόλιο:

  1. Αγαπητή Δέσποινα καλησπέρα,

    σου μιλάω ως άντρας ο οποίος έκανε πρωκτικό έρωτα με αρκετές τους σχέσεις είτε ζητώντας το ο ίδιος είτε επειδή μου το ζήτησαν εκείνες.

    Δεν ξέρω τι λέει η ψυχολογία για το θέμα, ως άτομο όμως διαπιστώνω ότι το πρωκτικό σεξ κινείται σε δύο άξονες. Από την μία υπάρχει το θέμα της ασφάλειας και της ικανοποίησης, καθώς μπορείς να ξεχάσεις κάθε άγχος απρογραμμάτιστης εγκυμοσύνης ενώ ο πρωκτός ως σπανιότερα χρησιμοποιούμενος για συνουσία είναι πιο σφιχτός και η αίσθηση της διείσδυσης πιο έντονη. Από την άλλη το πρωκτικό σεξ είναι και ένα παιχνίδι εξουσίας, όπου ο δότης κυριεύει τον δέκτη και εντείνει το δίπολο ενεργητικού-παθητικού.

    Το σεξ είναι φυσικά κάτι που γίνεται πρώτα στο μυαλό μας και μετά στο σώμα μας, αλλιώς μιλούμε για βιασμό. Οπότε και μόνο που ξεκινάς με το "δεν μπορώ ούτε να το διανοηθώ" έχεις κλείσει την πόρτα σε αυτή την μορφή συνεύρεσης.

    Αν όμως θέλεις τόσο πολύ να ικανοποιήσεις τον σύντροφό σου που πρόθυμη να το δοκιμάσεις, σου προτείνω να έρθεις σε επαφή πρώτα με την ιδέα μελετώντας το στο δίκτυο μαζί με τον "σύζυγό" σου. Όχι υπό μορφή πορνό αλλά μέσω blog που συζητούν πώς είνα, πώς να το κάνεις την πρώτη φορά, που αναφέρουν εμπειρίες άλλων γυναικών κλπ. Αν σε πείσουν αρκετά ώστε να θέλεις να το δοκιμάσεις τότε όλα βαίνουν καλώς, αλλιώς να θυμάσαι, αν δεν μπορεί να σεβαστεί το όχι σου τότε δεν σέβεται εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή